vrijdag 8 november 2019

Een mooie wandeling

Onze jaarlijkse winterwandeling viel dit keer in de herfst. Het was dus een herfstwandeling 😀.

Dit schreef Diewert

We wandelden met de school de poort uit. We liepen door een groot stuk van Assenede. We zagen veel mooie stukken We speelden een beetje of babbelden Lopen lopen lopen dat was echt tof. We moesten terugkeren jammer. Dat teruggaan was snel gedaan. We waren terug bij de poort. Maar het was speeltijd dan konden we ook nog wat spelen.

Dit schreef Morena

Mijn verslag gaat over de herfst wandeling. Het was een leuke wandeling met de hele school . Ik vond het zelf ook leuk om te wandelen met mijn vrienden en vriendinnen . Het was een mooie wandeling . Ik denk dat iedereen van de school de wandeling leuk vond . En volgens mij heeft iedereen van de school er wel van genoten . Het was ook grappig om te zien dat iedereen na de wandeling op de speelplaats neer ging liggen. En niemand wou weer recht komen . Het was mooi om in de natuur te zijn. Bij de herfst wandeling waren we een met de natuur.

Dit schreef Babet

Vrijdag 8 november was onze jaarlijkse Winterwandeling, dit jaar viel de wandeling in de herfst, dus het was een Herfstwandeling. Het was best een lange wandeling maar mijn vrienden en vriendinnen waren bij mij en daardoor ging de wandeling super snel voorbij. Het was niet zo heel koud, maar het zonnetje scheen wel! De hele wandeling lang liep ik helemaal vanachter in de rij. Het was een super lange rij want we waren met de hele basisschool aan het wandelen. Juf Tania onze juf liep ook bij ons samen met meester Wim. Ik had dit jaar super veel lol tijdens de Winterwandeling! Vooral omdat ik bij mijn Classcraft team LDBA liep! Dit jaar was het dus een super leuke wandeling.

Dit schreef Cesar

Hoi ik ben Cesar. Voor de mensen die mij niet kennen.Ik zit in L5 en ik ben 9 jaar. Ik ga een verslag schrijven over de winterwandeling. Dan gaan we met heel de school rond Assenede. Best wel leuk maar om het leuker te maken sprongen ik en en mijn vrienden over de gracht. Mocht niet maar het was wel leuk. We zijn langs paarden geweest en ook nog andere dieren. Dus dat was het zo een beetje. Daaaaaaaaaaaaaaag.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Printfriendly