donderdag 27 augustus 2020

Aangename kennismaking!

Nu de openklasavond donderdag niet kan doorgaan, stel ik mij graag via deze weg aan jullie voor.

 

Ik ben Tania Bruggeman, ik ben 49 jaar en woon met mijn man Walter in Zelzate. We hebben samen 5 kinderen die al allemaal op eigen benen staan. We hebben ook 3 kleinkinderen: Oona (6), Sem (4) en Lucas (1,5).

In mijn vrije tijd hou ik mij bezig met wandelen, fietsen (met een e-bike), lezen, citytrips, ukelele spelen en haken. Ik hou ook (te) veel van lekker eten en drinken.

 

Ik geef nu al enkele schooljaren met veel goesting les aan de kinderen van het 5de leerjaar. Voor de klas staan, kinderen iets leren wat ze voordien nog niet konden, is voor mij de mooiste job. Mijn stokpaardje is ICT. Ik word helemaal blij van alles digitaal en ik hoop ook jouw kind tegen het einde van dit schooljaar digitaal vaardig(er) te maken.

 

Je kan je abonneren op onze klasblog. Door je mailadres achter te laten, ontvang je een melding elke keer als er iets nieuws verschijnt. Hoe dat moet, lees je hier http://wegwijs5de.blogspot.com/p/mis-niets-van-deze-blog.html

 

Vragen?

Ik beantwoord ze graag. Door de corona kan je echter alleen in dringende gevallen op school komen. 

Je kan wel altijd naar school bellen en dan kom ik aan de telefoon. Of je kan iets in de schoolagenda schrijven. Maar het makkelijkste is om mij gewoon te mailen: L5@dewegwijzer-assenede.be

 

Ik heb veel zin om erin te vliegen en ik kijk ernaar uit om de kinderen een schooljaar lang onder mijn vleugels te nemen.


Groetjes en tot binnenkort!

juf Tania

 






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Printfriendly